Usein kysyttyä
Miten voin olla teihin yhteydessä?
Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@balancestore.fi jossa asiakaspalvelutiimimme auttaa sinua mielellään kaikissa tarpeissasi.
Mikä on verkkokauppanne toimitusaika?
Toimitusaikamme on 2-10 arkipäivää. Teemme parhaamme varmistaaksemme tilauksesi nopean käsittelyn ja toimituksen. Pidämme sinut ajan tasalla tilauksesi etenemisestä ja lähetämme sinulle seurantatiedot, kun paketti on matkalla.
Kuinka voin palauttaa tuotteen?
Jos haluat palauttaa tuotteen, olethan meihin yhteydessä osoitteessa asiakaspalvelu@balancestore.fi, niin autamme sinua palautusprosessissa ja varmistamme, että kokemuksesi on mahdollisimman sujuva.
Mitä maksutapoja hyväksytte?
Maksutapoihimme kuuluvat kaikki suomalaiset verkkopankit, luottokortit, MobilePay, Pivo ja Klarna.
Entä jos tuotteeni on viallinen tai väärä?
Ota meihin yhteyttä sähköpostitse, jos olet saanut viallisen, väärän tai vaurioituneen tuotteen. Ole hyvä ja liitä mukaan tilausnumerosi, tuotteen valokuvat ja kaikki asiaan liittyvät viitteet pakettia vastaanottaessasi. Teemme parhaamme ratkaistaksemme tapauksesi mahdollisimman pian.
Minne pakettini toimitetaan?
Paketit toimitetaan tilauksen yhteydessä valittuun postin toimipisteeseen tai annetun osoitteen lähimpään pakettiautomaattiin.